גיל אופק מונה למנהל מחלקת הנוער ויחבור לאיתי מרדכי שיכהן כמנהל המקצועי של המחלקה. אופק, שגדל במחלקה הירוקה, חוזר לתפקיד מרכזי במועדון לאחר שנים של עשייה במערכת כמנהל הקבוצה הבוגרת. "כמי שגדל בכל קבוצות הילדים, הנערים והנוער של מכבי מבית הספר לכדורגל, אני גאה לחזור למחלקת הנוער והפעם כמנהל המחלקה"
אופק, גדל במכבי מגיל שבע, החל מבית הספר לכדורגל ועד לקבוצת הנוער. במהלך הקריירה שיחק גיל ארבע שנים בקבוצת הבוגרים של המועדון ובהמשך כיהן כמנהל הקבוצה הבוגרת במשך שש שנים. גיל אופק הוא עורך דין בהכשרתו ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול ספורט, אותו סיים לאחרונה.
במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על הניהול הכללי של מחלקת הנוער, בשיתוף פעולה עם איתי מרדכי, אשר יוביל את הניהול המקצועי של המחלקה. המינוי מהווה המשך ישיר לחיזוק האקדמיה הירוקה ולפיתוח דור העתיד של המועדון.
לאחר המינוי, אמר אופק לאתר הרשמי:
"לאחר 10 שנות פעילות בכפר גלים, מתוכן 6 שנים כמנהל קבוצה, במהלכן הייתה לי הזכות להיות שותף לעונות שנכתבו באותיות זהב בהיסטוריה המפוארת של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, אני מסיים פרק מרכזי ומרגש.
כמי שגדל בכל קבוצות הילדים, הנערים והנוער של מכבי מבית הספר לכדורגל, אני גאה לחזור למחלקת הנוער והפעם כמנהל המחלקה.
המעבר הזה מהווה עבורי סגירת מעגל מרגשת ומשמעותית עם תחושת שליחות עמוקה וזאת במטרה ברורה להמשיך ולגדל ראשית בני אדם ערכיים וכמובן שחקני כדורגל שכולנו נהיה גאים בהם. ברצוני להודות ליענקל׳ה, עוזי אור, איציק וליאור על האמון וההזדמנות להמשיך ולתרום למועדון. תודה אישית לכל מי שעבד לצידי בקבוצה הבוגרת, מאמנים, שחקנים, אנשי הסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת ובראשם ברק".




















