במסגרת הפרויקט החינוכי להעלאת המודעות למוגבלויות שקופות, הגיעו השותפים לשיא מרגש באצטדיון סמי עופר. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן, יקיר דהן
מועדון הכדורגל מכבי חיפה ממשיך להוביל בגאווה את החיבור העמוק בין הספורט לקהילה. במהלך השנה האחרונה, לקח המועדון חלק בפרויקט החינוכי והערכי "כולנו במשחק" בשותפות יוצאת דופן עם בית הספר "יצחק שמיר" ואיגוד ערים הרצליה.
מטרת הפרויקט היא להציב זרקור על מוגבלויות שקופות שאינן נראות לעין, ובהן ילדים על הרצף האוטיסטי, פוסט-טראומטיים ומתמודדים עם אתגרים רגשיים, כדי לקדם הכלה מלאה במגרשים ובחברה. המסע המשותף הגיע לשיא באצטדיון סמי עופר, שם הקימו התלמידים עמדות הסברה מיוחדות, החתימו אלפי אוהדים על "אמנת ההגינות" והציגו כדורגל מיוחד שעיצבו, הנושא את קריאת הלב "המשחק הזה שייך לכולם".
במכתב הוקרה מיוחד שהוציא המועדון בשמו של הנשיא, יעקב שחר, הובעה הערכה עמוקה לצוות החינוכי ולתלמידים על שותפות מופלאה המשמשת מקור לגאווה עצומה ועשייה בעלת משמעות.
מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, סיכם את הפרויקט המרגש:
"עבורנו במכבי חיפה, כדורגל הוא הרבה מעבר למשחק: הוא כלי חינוכי רב עוצמה לחיבור, שוויון וקבלת האחר. הפרויקט "כולנו במשחק" מוכיח כיצד ספורט מסוגל לנפץ חומות, להנגיש את חוויית הספורט לכל אדם ולייצר תרבות קהילתית מכבדת ומחבקת. אנחנו גאים מאוד בתלמידים ובצוות החינוכי על הובלת המיזם, ומחויבים להמשיך ולפעול למען חברה שוויונית ונגישה יותר".

























